Salı, Ağustos 05, 2008

Mühendislik Okumak.. Mühendis Adayı Öğrenci Olmak..

*.- sen makine mühendisiydin degil mi?
- evet
- bizim çamasir makinesi bozuldu, bir ara gelip bakarsin artik



*.-yaw sen insaat mühendisiydin dimi?
- evet??
- baksana bu bina yikilirmi?
- ne biiiim ben, bisürü testi var bu isin öle karpuza vurur gibi
anlasilmaz
bu isler!
- ne biçim mühendissin lan sen?
-.......


*.-bilgisayar mühendisiyim.
-ne ?! waooow cok etkilendim. ..
-yok ya o kadar da degil saol yine de eki eki eki
-ya benim su eski sevgilinin hotmailine nasil girerim?
- sus bi cay koy ya


*.-bölüm ne?
-makine mühendisligi
-kaç tane kiz var lan sizde ekiki ekiki..
-........


*.-ne cikacan mezun olunca?
-gemi insaat muhendisi.
-ha, kaptan felan yani.
-yok eben.


*.-meslegin ne evladim?
-kimya muhendisiyim amca.
-sabun, sampuan felan.
- yok amca oole degil daha bi zor.


*.-ajdar da sizdenmis be baba ne diyosun?


*.- abi senin bolum bilgisayardi di mi?
- evet?
- ya 6 haneli icq numarasi nasi aliyoruz ogretmislerdir size?
- (tabi tabi .mina koyim, okulda ders var icq101 diye) ogretmediler,
bilmiyorum.



*.- ne mühendisisin?
- elektrik
- ya sen bilirsin, bizim elektrik sayacini biraz tersine döndürsen
diyorum,
iyi olmaz mi?
- simdi seni bir amuda kaldirip dövsem daha iyi olmaz mi?

*.-olum parca cekirdegi diye bisi var bilion mu ?
-bilmem
-sen muhendis diil misin
-evet ama benim alanim baska
-siktir lan senelerdir yedin bizi muhendis diye ipne seni.



*.- ne masteri yapiyorsun?
- finans muhendisligi...
- ehu yaw finansin mühendisligi mi olurmus, naapçan ordan cikinca
yazar
kasa mi tamir edicen ehuehuehu
- la havle vela....



*.arkeoloji bolumde okuyan bir kisi tarafindan, bilgisayar
muhendisliginde
okuyan bir kisiye yoneltilmis soru:
- abi sen bilgisayar muhendisliginde okuyordun dimi?
- evet.
- size hacker'lik yapmayi ogretiyorlar mi, boyle bir ders var mi?
- sizde tarihi eser kacakciligi diye bir ders var mi?
-?!



*.- ne mühendisisin?
- bilgisayar
- bu bilgisayarlar nasil çalisiyorlar kuzum?
- içlerinde elektronik devreler var, ikili mantiga göre...
- ??!
- bosver, sen tak fisi çalisir onlar..



*.- bilgisayar mühendisligini kazandigina göre çok zeki olmalisin
- yok ya o kadar degil
- salak misin yani



*.-yavrum insaat mühendisimi olacaksin sen.
-evet teyzecim.
-ayy canim benim, peki is mis bulabilecek misin çikinca, master
yapacak
misin? master yapmadan da bir anlami yok artik. mühendis kayniyor
ortalik.
-...sagol ya. bunlari hatirlattin ya huzura kavustum simdi.
bozmasaydin ya
su güzel ortami, daha iyi olmaz miydi?



*.- ne is yaparsin sen
- haberlesme mühendisi
- yaw bu nokialarda radarin yeri tespit ediliyomus nasil oluyo o
- sen bilirsin simdi beles msj nasil atiliyo bunlardan hadi bi tek
bana
soyle
- benim bu telefona nerden müzik yüklenir söyle bildigin iyi bi parça
varmi
- sen simdi telefon felan yapabiliyon mu bana da yap
- bu uydu kanallari sifresiz felan nasil izleniyo onun bi aleti varmis
var
mi sende


*.-senin okudugun bölüm ne yigenim?
-genetik mühendisligi diyorlar teyzecim.
-vah vah tip fakültesi tutturamadinmi yavrum, boyle geretik mühendis
olucan.
-kandan cerahatten pek hoslanmam.


*.-hmm yazilim muhendisligi nasil oluyor o?
+bilgisayar yazilimi uzerine.
-yazi mi yaziyorsun yani bilgisayarda?
+evet yazi yaziyorum bilgisayarda.(la havle)


*.- ne muhendisi olcan sen?
- nükleer enerji mühendisi.
(10 sn. lik bir sessizlik olur ve akabinde)
-hiii..... is buluyomusunuz siz?
-valla iste yurt disi hik mik ihhimiihi hede hödö..(karsi taraf
konusmayi
yarida keser ve)
-hmm.....iyi bakalim hayirlisi olsun (ömrüne edilmis olm senin iyisimi
bu
konuyu kapatalim)


*.-ne okuyosun
-insaat mühendisligi
-bu deprem ler var ya ben arastirdim okudum hep kuran'da yaziyo
günahkarlarin basina geliyomus siz bosuna okuyosunuz
-iyi ilahiyata yatay geçis yapiyorum yarin


*,-ne okuyorsun sen?
- peyzaj mimarligi
- ne yapar o?
- dogal çevreyi bozmadan insan gereksinimlerini karsilamak için
incelemeler
ve planlar yapar. kentlerdeki parklarin, bahçelerin, tarim
alanlarinin ve
yollarin....
- ha yani bahçivan olucan!
- !!!!!!!!!!!

Evet garipsenecek birşey değil ama bir yerden sonra bu tür muhabbetlere her türlü denk gelebilirsiniz...
Demedi demeyin..

*.*.hangi bölümde okudugunu sorarlar ve sonra:
-metalurji ve malzeme mühendisligi (kiçindan anlamasin diye malzeme
üstüne
basila basila söylenir ama yine de)
-ne simdi hava durumu mu sunacan? böle kümülüs komülüs falan yagmur
yagicak
mi simdi öhöhöhöh
-hayir metalurji metal bilmemne anliicaan
-u yazik sizin bölümde hatun da yoktur simdi
bu lafin üzerine de adamin kafasina odun itinayla indirilir ve büyük
bir
huzur içinde yola devam edilir.

Hiç yorum yok: