Perşembe, Aralık 04, 2014

Bilim Adamı Capsleri







Pazar, Nisan 21, 2013

Inbox haşereleri nedir?

Blog tutma fikri aklımda uzun zamandır vardı. Ana mesleğim teknoloji editörlüğü olduğu için en kolayı bir teknoloji blogu açmaktı. Ancak ne yazık ki bu alanda açılmış yüzlerce blog ve web sitesi var. Ne yazık ki diyorum çünkü bir çoğu kopya yazılardan, basın bültenlerinden ve gereksiz yorumlardan oluşuyor.
Spor, müzik, kitaplar, sinema vs gibi konularda da yazabileceğim şeyler çok sınırlı ve muhtemelen kimsenin ilgisini çekmeyecekti. Bu durumda yine teknoloji ile alakalı ancak farklı bir alanda yararlı şeyler yazabilirim diye düşündüm.
O sıralar BYTE dergisi içim hazırladığım SPAM içerikli dosya konusu ilham kaynağım oldu. Eğer bu kadar çok SPAM alıyorsak muhtemelen birilerinin de ilgisini çekiyordur diye düşündüm. Mesaj kutuma gelen SPAM mesajları biriktirmeye ve küçük yorumlar ile burada yayınlamaya başladım.
Aradan uzun yıllar geçti. Halen bu bloga günde 200-300 civarında ziyaretçi geliyor. Her gün güncellediğim dönemde bu rakam 1000-1500 civarındaydı.
Uzun zamandır güncellemediğim bu blogun aslında güzel bir arşivi de barındırdığını şimdi farkettim. Artık SPAM yalnızca mesaj kutumuzda değil. Twitter, Facebook, SMS... Yani mesaj aldığımız her ortamda SPAM karşımızda. Her dönemin mesaj trafiği, içeriğine etkisi değişken. Örneğin ben bu yazıyı yazarken daha ziyade siyasi içerikli mesajlar geliyor. Geçtiğimiz yıl ise daha çok spor ve şike ile ilgili mesajlar geliyordu.
Zaman zaman güncellemeye gayret edeceğim bu blogun artık bir başka amacı da, size ulaşan mesajların arşivini tutmak. Umarım ilginizi çekmeye devam eder ve yıllar sonra keyifle okuyacağınız bir arşiv olur.

Pazartesi, Temmuz 26, 2010

DARWİN VE SEVGİLİSİ :))


kadının sarışını olur da erkeğin olmaz mı ( kesin bir bayan yazmış ) :)))-alıntı

Bir inşaatta 3 arkadaş çalışıyorlar. Biri esmer biri kumral biri de sarışın.
Öğle yemeklerini beraber yiyorlar. Esmer olan çantasını açıyor ton balıklı
sandiviç.


- Of be her gün her gün ton balıklı sandiviç eğer yarında karım ton balıklı
sandiviç yapsın inşaatın tepesinden kendimi atacağım.


Kumral açar çantayı reçelli sandiviç oda aynı sözlerı söyler ve yarında aynı
sandiviç olursa kendini atacağını dile getirir.


Sarışın çantayı açar peynirli sandiviç. O da aynen kendini atacağını söyler.

Ertesi gün esmer açar ton balıklı sandiviç kendini aşağıya atar ve ölür,

Kumral açar reçelli sandiviç kendini atar ölür,

Sarışın açar peynirli sandiviç ve kendini atar ölür...

Cenaze töreninde hanımları ağlamaklı bir şekilde konuşmaya başlarlar kumralın
hanımı


-Ben nerden bilebilirdimki her gün ayrı ayrı istediğini sevdiğini zannederdim
her gün aynı
sandiviçi yapardım hiç de şikayet etmezdi

Kumralınki de aynı şekilde devam eder,

Ama Sarışının hanımı bir yandan ağlar bir yanda da gülmemek için kendini zor
tutar diğerleri sorar.


-Sen niye gülüyorsun?

Sarışının hanımı

- Kardeşim ben sizinkileri anlıyorum sandiviçi siz yapıyordunuz ama benim bey
her sabah kendi
sandiviçini kendi yapardı

Tanımadığınıza kapıyı açmayın !!!

Evinizin kapısına geliyorlar. Önemli deterjan firmalarından birinin adını verip
yeni ürünleri için anket yapmaya, anketi kabul edersiniz de... Hediyenizin 3 kg
lık deterjan olacağını söylüyorlar.
Tüketici olarak size uzun sorulardan sonra yeni ürünün iki örneği olduğu
söyleniyor.
Yeni ürünün parfümünün iki değişik versiyonun dan hangisini beğendiğinizi
soruyorlar, sizin de bu konuda fikriniz alınacak.
Test başlıyor, Kutular açılıyor, siz de kokluyorsunuz ve tabii fenalaşıp
bayılıyorsunuz. Çünkü size koklatılan ikinci koku uyuşturucudur ve bir güzel
bayılıyorsunuz. ..
Onlar da evinizi rahat rahat soyuyorlar!
Bu soygunculuk planı piyasaya yeni çıktı, lütfen eş, dost, arkadaş,
akrabalarımızı uyaralım, bu yeni soyguncu tuzağına sakın düşmeyelim, hepinize
huzurlu günler dilerim

Cuma, Aralık 04, 2009

Hazır Kıta

Karimla 5 yildizli resort hotelin kumsalinda guneslenirken canim sigara cekti
odamiza paketi almaya gittim, genc bir gorevli kadin odamizi topluyordu..
Sigara paketini dolaptan aldim mini bardan da 2 adet soguk bira kaptim
tam odadan cikarken de otelin kurallarini bilmedigim icin sordum:
"Kumsalda bira icebilir miyiz?.." diye..

"Tabii neden olmasin?.." dedi kiz yerden dogrulurken,
"Ama musaade et once suralari bir toparlayim!. ."

Çarşamba, Aralık 02, 2009

Lafı Koymuş...

OSCAR VER�N BU H�KAYEYE...

anne 8 yasindaki kiziyla otobuste gidiyorlar.
Duraklarin birinde bikac tane hayat kadini, musteri bekliyorlar.
Kiz annesine;
" -Bunlar kim? ne diye bekliyorlar?.. " diye soruyor.
Anne de;
" -Bunlar kocalarını bekleyen kadınlardır"... der.

Bunu duyan otobüs şoförü dönüp,
" -Çocuğa böyle saçma sapan şey anlatmayin,
Bunlar oruspudur ve para icin erkeklerle yatiyorlar..." der.
Çocuk da;
" -Anne bunlar erkeklerle yatarlarsa, o zaman da cocuklari olur, bu cocuklar
sonra ne oluyor?
Annenin yaniti:
" -Otobüs söförü.."

Kahvaltı hazırlama sanatı



















Pazar, Kasım 29, 2009