Salı, Ağustos 05, 2008

Ölmeden Önce Söylenen Son Sözler!!

SON SÖZLER.....
- Lan olum Rus ruleti öyle mi oynanir dur da göstereyim.
- Teker teker gelin layn...
- Sevgilim, abin bizi böyle görse ne yapardi?
- Korkma, bu tünelden yllardr tren geçmiyor...
- Abi çevremizde fazla polis yok, teslim olmayalim, kaçalim abi...
- Geeel, geeel, sag yap gel.
- Abi çok seri bi araba bu yaaa...
- Demek piranha dedikleri sey bu. Hiho, bak Hulusi abi biyiklari ile oynuyom bi sey olmuyo.
- O irmikleri neden aldin Nurhan, helva mi yapican? Niye?
- Burasi Fener tribünü degil mi?
- Bah bah bah hala uzunlarla geliyo...
- Müjdemi isterim Turhan abi bi kizin daha oldu.
- Ordular ileri... Allah, allah, allah, allah...
- Kim bekler lan yesilin yanmasini?!
- Bekle Cemsit abi ben bi dalip çikicam.
- Hala karli gösteriyor mu hanim?
- Elektrikçiye ne gerek var canim, ben hallederim.
- Gel abi burasi boyu geçmiyo.
- Vakkas abi. Senin için öyle böyle diyorlar, dogru mu?
- Hihoha... Bak gelen sey köpekbaligina ne kadar da benziyor.
- Rasim abi, kafesin kapisi kapali degil mi?
- Baba... Ben hamileyim.
- Yapma Satilmis abi, seytan doldurur.
- Bu külüstür essahtan 200 yapiyor mu?
- Semra'cigim bak arabanin ibresi 200'ü gösteriyor.
- Ben öldükten sonra tablolarim çok para edecek Aysegül..
- Bogaza gelip temiz hava almayi iyi akil ettik... Çocugum oynama su arabanin el freniyle...
- Doktora neyin gerek yok. Beni üfürükçü Sabit hocaya götürün.
- Ohooo doktorun her dedigini yapsak açliktan ölürüz birader. Hadi yeyin yeyin afiyet olsun...
- Ulan, biz bugüne kadar kaç bomba imha ettik be! Isimi bana mi ögretiyon, lavuk! Kes su mavi teli!
- Sayin seyirciler! Simdi en büyük numaraya geldik. Aslanin agzini açip, basimi içine sokuyorum.
- Burasi eskiden mayin tarlasiymis ama artik bi tane bile kalma...
- Havlayarak üzerimize geliyor, çünkü bu cinsler çok insan canlisidir.
- Parasütü en asagida ben açacagim.
- Komutanim, pimini çektikten sonra kaça kadar sayicaktik?
- Olum bu mantarlar zehirli degil, bak ben nasil yiyorum.
- Amma keskin virajmis yav!!
- Dikkat kaptaniniz konusuyor: Eshedü en la ilahe illallah ... (Pilot Temel)
- Önüne baksana lan! Ne çarpiyon omzuma?
- Bu kadar korkma canim! Bu yilanlarin hepsinin zehirleri alinmis.
- Uçagin pervanesini görüyon mu? O kadar hizli dönüyo ki sankim dönmüyomus gibi.
- Kaplanlar da ayni kedi yavrulari gibidir. Bak böyle gidisindan sevicen bak iyi bak...

Hiç yorum yok: