Siz hala futbolla yatıp kalkın,Magazin haberleri izleyin,MSN'de kızlar ile
chatleşin, sinemaları aman kaçırmayın...
**ASELSAN'DAKİ SIR ÇÖZÜLDÜ ( 3 intiharın sırrı )**
Bundan bir kaç yıl öncesine kadar F-16 üretim merkezi TAI de uçakların
dost-düşman tanımlamasını yapan elektronik sistemi, bir tane dahi Türk
mühendisin bile giremediği bir bölümde üretiliyordu. * *Bu sistem Türk F-16
sının bir uçak ile karşılaştığında karşıdakinin dost mu düşman mı olduğunu
pilota iletiyordu. Yalnız burada bir sorun vardı.Bir Türk F-16 sı stratejik
kadim dostlarımızdan (!) ABD, İngiliz veya Yunan uçaklarından biri ile
karşılaştığında onları DOST görüyordu. Bu da bir savaş halinde Bu kadim
dostlarımızın (!) bizi sinek avlar gibi avlayabilmesi anlamını taşıyordu.
ASELSAN mühendisleri 6 ay gibi kısa bir sürede ABD tarafından bize güdülen
bu uçak tanıma
sisteminin hakimiyetini lehimize çevirmeyi başardı. ABD'nin yıllarca
çalışarak kurduğu tezgah, dahi Türk mühendisleri tarafından kısa bir zamanda
bertaraf edilmişti.
**Peki dahi mühendislerimiz şimdi ne ile uğraşıyorlardı?**Kadim dostumuz (!)
ABD, sadece uçak tanıma sistemini elinde tutma kozunu elinde
bulundurmuyordu. Bundan daha vahim ve önemli bir kozu var:* *ABD, herhangi
bir savaş veya askeri operasyon sırasında ABD tarafından satılmış veya
modernize edilmiş elektronik sisteme sahip uçak,helikopter,tank, zırhlı
birlikler, izleme sistemleri gibi hayati araçları **UYDUSUNDAN VERDİĞİ BİR
EMİR İLE SAF DIŞI BIRAKABİLİYOR.* *Yani, kendi yaptığı bu elektronik
sistemler istendiği anda uzaktan kumanda misali uydulardan kontrol
edilebiliyor. Bu Türk Ordusunun savaş başlamadan yenilgisi anlamına geliyor.
**İşte 3 dahi mühendisin katlinin nedeni :**ASELSAN mühendisleri, uçak
tanıma sistemlerinin MİLLİLEŞTİRİLMESİ konusundaki başarısından sonra,
benzer bir başarıyı bu ABD güdümlü elektronik sistemlerinin kontrol dışı
bırakılması, uydu müdahalesini bertaraf edecek yeni elektronik sistemlerin
geliştirilerek silahlı gücümüzün MİLLİLEŞTİRİLMESİ için çalışıyorlardı.
Bunlardan 3 gencimiz kadim dostumuz (!) tarafından ŞEHİT edildi. **Dostumuz
bu sistemi EŞREF BİTLİS PAŞA'NIN ŞEHİT EDİLMESİNDE DE içinde bulunduğu
helikopterde kullanmıştı.
**Uyumaya devam etmek isteyenler, UYUMAYA DEVAM EDİN!**
===================================
Kimden : Adnan KOSA (P.Kd.Ütğm.(1998-184))
Tarih : 21 Mart 11:47
Konu : İLET : [Teknolojimize sahip çıkalım....]
*Tarih: 7 Ağustos 2006*
*Yer: Pursaklar-Ayancık Yolu(Ankara)* Aselsan'da çok önemli projolere imza
atan 31 yaşındaki makine mühendisi Hüseyin Başbilen bir aracın içinde ölü
bulunuyor. ODTÜ mezunu mühendisin sol el bileğinde ve boynunda kesik izleri
var. Otopsi sonucu 'intihar etmiştir'deniliyor.
*Tarih: 16 Ocak 2007*
*Yer: Gölbaşı(Ankara)* Aselsan'da çalışan ODTÜ mezunu elektrik mühendisi 30
yaşındaki Ali Ünsem Ünal aracının içinde tabancayla intihar ediyor.3 yıldır
Aselsan'da çalışan mühendis ölüyor.
*Tarih: 26 Ocak 2007*
*Yer: Batıkent(Ankara)* 26 yaşındaki ODTÜ mezunu elektrik mühendisi Evrim
Yançeken evinde intihar ediyor. 2 yıldır ASELSAN'da görev yapan 26 yaşındaki
Evrim Yançeken, 7. kattaki evinin pencerisinden atlıyor. Genç mühendis
ölüyor.
Yüksek lisans yapan genç mühendisin, uzun süredir tez için çalıştığı ve bu
nedenle psikolojisinin bozulduğu iddia edildi. Bir de intihar notu bırakmış:
'Artık *dayanamıyorum. Psikolojim çok bozuldu. Yüksek lisans tezimle ilgili
büyük sıkıntılar yaşıyorum. İntiharımdan kimse sorumlu değil. Ailemin
üzülmesini istemiyorum.* ***7 Ağustos'taki ilk intiharda şüpheler vardı.
Mühendis Hüseyin Başbilen'in vücudundaki kesikler için 'kendi yaptı' dendi.
***Gölbaşı'ndaki 2. intihar da mühendis Ali Ünsem Ünal,aracının içinde
başından vurulmuş bulundu. 'İntihar etti' dendi.
***Batıkent'teki 3. intiharda ise Evrim Yançeken intihar notunu yazıp 7.
kattan kendini attı.
Dikkat ederseniz 3 ölüm de farklı biçimde gerçekleşiyor. 3 farklı intihar
metodunu uyguluyor mühendisler. İntiharlar son 6 aya sıkışmış. İlginç.
Aselsan, TSK'nın dışa bağımlılığını azaltmak için kurulmuş bir şirket. En
önemli özelliği aviyonik bakımından bunu büyük ölçüde başarmış olması. Bu
aviyonik meselesi çok önemli. 650 milyon dolara F-16'larımızı ABD modernize
edecek ya, işte o uçaklarda bizimkilerin yapamadığı tek şey aviyonik
sistemler. Dışa bağımlılık o yüzden. Türkiye'nin en parlak üniversitesinden
mezun olmuş 3 parlak mühendis. Türkiye'nin en parlak kuruluşlarından birinde
iş buluyorlar. Türkiye standartlarına göre hayli iyi maaş alıyorlar. Ve
'yüksek lisans tezi sıkıntısı' onları intihara sürüklüyor. Yüksek lisans
neden yapılır? Daha iyi maaş, daha iyi mevkii için. Adam zaten 26 yaşında
bunu başarmış. Diğerleri de...
Aselsan'ın internet sayfasına giriyorum,intiharlarla ilgili tek açıklama
yok. Türkiye'nin en gözde kurumunun 3 mühendisi intihar ediyor, herkes
'sus-pus'. Ölenler Aselsan'ın çalışanı değil yalnızca, Bu ülkenin
yetiştirdiği beyinler, Olay sadece 'ruhsal sıkıntı' ise, ilk intiharın
ardından çalışanlarına yönelik tedbir almayan Aselsan yönetimi yine kusurlu
sayılır. Türkiye'nin en gözde mühendisleri bu ölümleri görünce Aselsan'da
çalışmak ister mi? Kurum, adeta içine kapanarak kendi bacağına kurşun sıkmış
olmuyor mu? Yanıtı gizlidir ama yine soralım: Bu mühendisler hangi proje
üzeride çalışıyorlardı? Geleceklerini garanti altına almış 3 kişinin ard
arda intihar etmesini 'yüksek lisans' notu açıklamaya yetmiyor.
*HERGÜN ZEVK İÇİN GÖNDERDİĞİNİZ BİR SÜRÜ MAİLDEN BİRİNİN YERİNE BU MAİLİ
BİRİLERİNE GONDERİRSENİZ, BELKİ DE MEMLEKETİMİZİN YETİŞTİRMİŞ OLDUĞU BU
GENÇLERİN HESABI SORULUR. SORULMASA DA BİZ ONLARA KARSI GÖREVİMİZİ YAPMIŞ
OLURUZ. LÜTFEN İLETEBİLDİĞİNİZ KADAR ÇOK KİŞİYE İLETİN BU MESAJI...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder