Salı, Ağustos 05, 2008

Bilgisayarın Aşk Mektubu

Bilgisayarınız Aslıya Aşık olur mu deneyin olmuş bile.. hatta üzerine bir de mektup yazmış

Sevgili Asli
Seni ram'inin alamayacagi kadar cok seviyorum. Zipsiz, zapsiz oldugun
gibi... Seni ilk gordugum anda formatlandim. Bana oyle bir sistem transfer
ettin ki, hic bir komut artik beni senden ayiramaz. Seninle coklu ortamlar
da dahil, her ortamda mutlu olabilecegimi biliyorum.Senin megahertz'in beni
de atesliyor. Bakislarin beni taa derinden scan ediyor. Sana cok
guveniyorum, bu mektubumu baskasina forward etmeyecegini de cok iyi
biliyorum. Ben, seninle evlenecegim Asli. Evleninceye kadar da soz; sana
hicbirsey insert etmeyecegim. Evlenmeden once DR NORTON'dan randevu aldim,
ikimiz de usulen bir virus taramasindan gececegiz. Merak etme hic bilmedigim
software'lerle iliskim olmadi. Senin icin hardware'i tas gibi diyorlar,
ancak biliyorsun ki benim icin software guzelligi hardware guzelliginden
onde gelir. Asli, seninle biz cok dvd'ler seyredecegiz. Sana evlilik
yildonumunde 24 hizli rewritable dvd alacagim. Pembe slotlu kasamiz, icinde
nurtopu gibi hard disklerimiz olacak. Tatillerimizde ikimiz de birer windows
gezgini olacagiz. Daha sonra da ver elini internet. Sana guzel gorunmek icin
oyle cok calisacagim ki, uc hafta sonra karsina yirmibir inch plazma ekran
gibi cikacagim. Ondan sonra istersen beni duvarina bile asabilirsin
Aksamlari dizlerinin uzerinde bir laptop gibi yatacagim. Asla uyku moduna
gecmeyecegim Asli. Biz seninle isiklari kapatip kucaklarimizda klavye
sabahlara kadar chat edecegiz. Ancak ilk yillarda senden biraz tasarruflu
olmani isteyecegim, onun icin screen saver, standbye modu vs. anlarsin ya
acik dikkatli olmani isteyecegim. Salonumuzun bas kosesine babamin eski 10
megabaytlik bilgisayarini koyacagim, malum sark koseleri bana hep cok sicak
gelmistir, yanina da 5,25 lik disketler. O bicim nostalji olacak. Hatta
yilbasi aksamlari tetris falan oynayabiliriz. Kendimizi hep gelistirecegiz,
zaman hangi ram'i gerektiriyorsa uyacagiz.Birbirimizden fikir download'unu
bir gurur meselesi yapmayacagiz. Aramizda ayri gayri olmayacak, herkes
birbirinin sörfüne saygi duyacak.O seni istemeye anasini gonderen herifin
sitesini crack ettim, anasini da hack edecegim. Ben geleneklere sadik kalmak
istiyorum seker Aslicigim. TV kartini kiz tarafi alirmis. Seni, ceyiz
sandigindaki emek emek dodurdugun cd-rom'larla bekliyorum. Ben de sana
amazon.com dan bes tasli bir yüzük siparisi verdim bile. Nikahimizda da real
player calacak... Home page'indekilere de cok selam, her baytini opuyorum,
CPU'm daima seninle...

Hiç yorum yok: