Çarşamba, Mayıs 21, 2008

HAYVAN ATASÖZLERİ.....

 

 çömelen insani isirmayan bizden degildir / köpek
 beni bacagimdan asanin ben de bacagina ... / koyun
 suyu içsen de sokarim içmesen de sokarim / yilan
 altimda buzagi arayan kerizin enayinin önde gidenidir / öküz
 bedevi, çölde gezenin karagün dostudur / kutup ayisi
 atladigin yere dikkat et / sazan
 uzanamadigim ciger mundardir / kedi
 kaz gelecek yerden hayir gelmez / tavuk
 köprüde dayi diyene inanma / ayi
 yem veren insanin gözünü oy / karga
 devletin mali deniz, yemeyen biziz / domuz
 geçen altin semer taktim sonra baktim yine ben / esek
 bende sans olsa çölde kutupayisi dogardim / abaza boz ayi
 unutma, unutulanlar unutanlari asla unutmazlar / balik
 ölümüm arpadan olsun / at
 kurt kocayinca affetmem ulen / köpek
 hanim, ben sudan gelinceye kadar su bizim sipayi dövüver / esek
 sögüt dalina yuva yaparsan yavrunu sinek kapar / manda
 hosaf da neymis mis gibi karpuz kabugu varken burda / gurme esek
 sakla yosunu....unuttum lan atasözünü... neydi lan ? / balik
 bir insan sana "esek" derse umursama, ama 5 kisi sana "esek" derse git kendine bir semer al / paranoyak at
 pantolunu gösteren ütü, sarikiz'i gösteren sütüdür / tosun

Hiç yorum yok: