Perşembe, Mayıs 01, 2008

Bu e-postayı kimseye göndermeyin

Eğer salak değilseniz, aşağıdaki e-postayı lütfen kimseye gönderip arkadaşlarınızın e-postasını millete dağıtmayın. Hele bana hiç göndermeyin.



Subject: FW: Kesin oku dogruysa yasadık...... ..


Ya doğrusa
Eğer doğru ise süper değilsede kayıp yok.Umarım doğrudur.Denemesi bedava
nasıl olsa. Normalde bu tarz haberleri iletmiyorum, ama bu haber iyi bir arkadaşımdan, avukat olan
arkadaşımdan geliyor ve iyi bir fırsat gibi görünüyor. O, doğru diyorsa gerçekten doğrudur. En azından
insanın kaybedecek bir şeyi yok. Bana şunları anlattı: avukatım ve yasaları biliyorum. bu bir
gerçek. Aldanmayın, aol ve ıntel, aynı pepsicola`nın kısa süre önce general elektrik ile yaptığı
gibi, mahkeme karşısına çıkmaktan ve milyonluk tazminatlardan korktukları için sözlerini
tutuyorlar. Sevgili arkadaşlar lütfen bunu bir şaka olarak görmeyin. Bill Gates şu an
servetini dağıtıyor. Buna karşılık vermezseniz ileride bunun için pişman olabilirsiniz. Windows hala en
sık kullanılan program. Microsoft ve aol şu an bu metin ile bir deney yapıyorlar (e-mail beta
test). Bu maili arkadaşlarınıza gönderdiğinizde microsoft iki hafta boyunca izini sürebilir ve sürecektir. Bu
maili ileten her kişi için microsoft 245 euro ödeyecektir. Bu maili gönderdiğiniz ve bunu devam ileten her kişi için microsoft 243 euro ödeyecektir. Bu maili alan üçüncü kişi için ise microsoft 241 euro ödeyecektir. Iki hafta sonra microsoft size posta adresinizi teyit etmeniz amacıyla size ulaşacaktır ve size bir çek gönderecektir. Saygılarımla, Ahmet Dipici - Matematik Öğretmeni

Sümer Mah. 3. Cad. No:2
Nevşehir-05059261411
mailto:ahmetdipici@ hotmail.com
bunu kandırmaca gibi düşündüm, fakat bu maili aldıktan ve ilettikten iki hafta sonra microsoft benden posta adresimi istedi ve 24800 euro`nun üzerinde bir çek aldım. Bu test bitmedenönce cevap vermelisiniz. Sizden
biri bu imkana sahipse bunu değerlendirsin. Bill Gates için bunlar bir reklam kampanyasının
masrafları. Lütfen bu maili mümkün olduğu kadar çok insana iletin. En azından 10000 Euro
almanız gerekir. Bize de bir faydası olmasaydı bu mailin iletilmesine katkıda bulunmazdık.
Babamın bir tanıdığı birkaç ay önce buraya kendini ekledi.Onu en son gördüğümde bana
çekini gösterdi. Üzerindeki tutar, toplam olarak 4324,44 euro idi.
Intel için çalışan, yakın arkadaşımın teyzesi daha yeni bu mailin iletilmesi için 4543,23 euro`luk
bir çek aldı. Dediğim gibi yasayı tanıyorum ve ıntel ve aol`in kendilerini dünya çapındaki en
büyük hizmet şirketi yapacak bir füzyon üzerinde çalıştıkları doğru ve en çok kullanılan
program olduklarını garantilemek için bu testi uyguluyorlar.

Hiç yorum yok: