Pazartesi, Ağustos 06, 2007

Son Sözler

- Bekle Cemsit abi ben bi dalıp çıkıcam.
- Korkma hanim bu saatte kapımızı kim çalacak, tanıdık biridir.
- Hala karlı gösteriyor mu hanim?
- Elektrikçiye ne gerek var canim, ben hallederim.
- Bak simdi nasıl solliycaz...
- Gel abi burası boyu geçmiyo.
- Aya bak aya, kamyon farı gibi !!!
- Ben denedim korkmayın.
- Bak Kadri abi, suyun derinliği önemli diil, asil is atlamasını bilmek...
- Yav Hayrettin abi, burası Galatasaray tribünü diil galiba...
- Vakkas abi. senin için öyle böyle diyorlar, doğru mu?
- Hihoha... Bak gelen şey köpekbalığına ne kadar da benziyor.
- Rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?
- Nalan, bi kibrit yak da bak bakalım ne kokusuymuş...
- Baba... Ben hamileyim.
- Yapma Satılmış abi, şeytan doldurur.
- Rasim abi su omzumu bi kütürdetsene.
- Sözünü ger,i alman için sana be? dakka veriyorum.
- Bu külüstür essahtan 200 yapıyor mu?
- Ben bunu bilir bunu söylerim Refik. Tren yolculuğu en güvenilir yolculuktur.
- Arkamda duracağına gel de uçurumun manzarasına bak kocacığım...
- Semra'cıgım bak arabanın ibresi 200'u gösteriyor.
- Valla bak sarhoş bile olmadım bacanak. Gel bir büyük daha devirelim sonra yola çıkarız.
- Korkacak bir şey yok sevgilim. Bir imza için karakola çağırıyorlar... Hepsi bu...
- Yapma Şefik abi şeytan doldurur...
- Bak bu sana son traş oluşum Refik abi. Peşin peşin söylüyorum bu sefer de oramı buramı kesersen bundan sonra başka berbere traş olurum haberin olsun.
- Durumum çok mu kötü doktor bey?
- Nesi var bu kapuskanın?
- Ben öldükten sonra tablolarım çok para edecek Ayşegül..
- Boğaza gelip temiz hava almayı iyi akil ettik... Çocuğum oynama su arabanın el freniyle...
- Aaa evler ne kadar yakınlaştı Perihan. Sanki uçak çatıların üstünden uçuyor. Aaaa...
- Operasyon basarıyla tamamlanmıştır.
- Elektrikçiye gerek yok. Ben simdi hallederim...
- Öyle mutluyum ki. Gazetedeki yıldız falımda yüz yasına kadar yasayacağım yazıyor.
- Doktora neyin gerek yok. Beni üfürükçü Sabit hocaya götürün.
- Sssst çocuklar, simdi hepimiz birden sandalın öbür tarafına yüklenelim. Sandal batacak diye Selami'nin ödü kopuyor...
- Hani bu kontrol kalemi bozuktu? Bak ne güzel gösteriyor iste.
- Mektubunda diyorsun ki gel gayri.
- Ibibikler öter ötmez ordayım.
- Vatan borcu biter bitmez ordayım..
- Ulan bir de memleket ilerlemiyor derler. Su bindiğimiz asansörler on sene öncesine kadar Yugoslavya'dan getirtilirdi. Bunu bizimkiler yapmış. Ne eksiği var?
- İddia etme Ebru'cugum. Fren sağdaki pedal bence...
- Allah razı olsun ANAP'tan. Ehliyet isinde bürokrasiyi hepten kaldırdılar valla. Gidiyorsun özel sürücü kursuna iki günde ehliyetin hazır...
- Postanede bana ait bir koli varmış. Almaya geldim..
- Ohooo doktorun her dediğini yapsak açlıktan ölürüz birader. Hadi yeyin yeyin afiyet olsun...
- Müjdemi isterim Turhan abi. Bir kızın daha oldu...
- Teleferikten korkacak ne var hayatim? Hiç teleferik kazası okudun mu gazetelerde?
- Abi, ben bu arabayla gözü kapalı 180 yaparım be, ne diyon sen!
- Hiii, kocacım! Sen Ankara'da değil miydin?
- Baksana, nötr olan tel bu muydu?
- Oğlum bırak o tüfeği, şeytan doldurur.
- Ulan, biz bugüne kadar kaç bomba imha ettik be! İsimi bana mi ögretiyon, lavuk! Kes su mavi teli!
- Sayın seyirciler! Simdi en büyük numaraya geldik. Aslanın ağzını açıp, basımı içine sokuyorum.
- Bu günkü deneyimizde, basınç altındaki metan gazına elektrik deşarjı uygulayacağız. Ortamda oksijen yoksa, bir şey olmaz.
- Arkadaş, biz denizde büyümüş adamız. Simdi sana 30 m dipten kum çıkarayım da gör.
- Burası eskiden mayın tarlasıymış ama artık bi tane bile kalma...
- Fişi çekmeye hiç gerek yok, bu devrede sadece 5 volt var. Hemen hallederim.
- Havlayarak üzerimize geliyor, çünkü bu cinsler çok insan canlisidir.
- Çekinme, gel. Bu tünelden bu saate kesinlikle tren geçmez.
- Korkma, bu silaha 50 yıldır tek kursun girmedi.
- Paraşütü en aşağıda ben açacağım.
- Aslanin kafesi bosken içine bir girelim, bakalım nasılmış?
- Bakin simdi su boğayı nasıl tek basıma devireceğim.
- Komutanım, pimini çektikten sonra kaça kadar sayıcaktık?
- Olum bu mantarlar zehirli değil, bak ben nasıl yiyorum.
- Amma keskin virajmış yav!!
- Evet, Murteza benim, bi durum mu var?
- Bak simdi tren durmadan nasıl atlıycam.
- Yapma oğlum şeytan doldurur.
- Kim yağladı bu sarmaşıkları? (Tarzan)
- Ben zaten ölmüşüm, hadi vur beni.
- Dikkat kaptanınız konuşuyor: Eşhedü en la ilahe illallah ... (Pilot Temel)
- Canııım!!! Ne kadar sevimli bir köpeksin sen öyle.
- Merdiveni siki tut, tamam mi?
- Aaaa!! Kim koymuş bu kabloyu yolun ortasına? Dur sunu kaldırayım şuradan...
- Önüne baksana lan! Ne çarpiyon omzuma?
- Pardon, isteyerek olmadı.
- Evet arkadaşlar! Dikkatle izliyorsunuz. Simdi bombanın pimini çekip 10'a kadar sayıyoruz... Bir, iki, üç, dört, beş, al...
- Bu kadar korkma canim! Bu yılanların hepsinin zehirleri alinmiş.
- Vay beee!! Ne kadar da yüksekmiş bu bina! İnsanlar... Arabalar... Buradan karınca gibi gözüküyo.
- Oolum! Gel buraya çık. Armutların en iyisi ağacın yukarisında...
- Bu barajın ülkemiz için hayırlı, uğurlu olmasını diliyor ve hafriyat çalışmalarını başlatacak ilk dinamitleri patlatmak için düğmeye basıyorum.
- Aklınca beni kandırıcan öölemiii! Yutar miyim ben o oyuncak tabancayı?
- Höst ulan pis inek! Kalk su yolun ortasından! Ne isin var burda! Deh! Deh! Deh! Ahh! N'oluyo size yaaa? (Hindistan'da)
- Uçağın pervanesini görüyon mu? O kadar hızlı dönüyo ki sanki dönmüyomus gibi.
- Hey garson! Bir adet keççap getirir misiniz? (El işareti kullanarak.)
- Yaklaşmayyın!!! Atarım kendimi yoksa. Ahh imdaaaat!!!
- Rerere! Rarara! Gassaray, Gassaray, Cimbombom!
- Yahu, su öndeki arabanın fren lambaları neden bu kadar sari ve parlak!
- Gel gel.Soğuk ama alışılıyor.
- Hazır misin? OK. Önce bombadan çıkan kırmızı kabloyu kes.
- Bas agrısı ilacımı içip hemen gelicem.
- Kaplanlarda ayni kedi yavruları gibidir. Bak böyle sevicen bak iyi bak...
- Sakin olun, onlarla ben konuşurum.
- Bu yol kestirmeden direk ana yola çıkar.
- Hayır, ters tutmuyorum.
- Unutmadan, hemen hatırlatıyım, herhangi bir kaza ihtimaline karsı silahı temizlerken namlusunun ..
- Gel gel, boyu gecmiyo.
- Bakin simdi ayni şeyi geri geri yapıcam.
- Buralarda çığ düşmesi pek ender görülür, korkacak bisey yok.

Hiç yorum yok: