Çarşamba, Ağustos 01, 2007

Ünlülerin Kırdığı Potlar

"Ayı aldım, deve aldım, aslan aldım, daire fiyatına kürkler aldım."
Ahu Tuğba

"Bence Hülya, Kaya Bey'den boşanmak için geç bile kaldı. Bu durum benim başıma gelse vakit geçirmeden hemen boşanırım. Ama ortada bir çocuk var bu yüzden inşallah barışır ve yeniden evlenirler."
Petek Dinçöz

"Şimdi gavurcadan Müslümancaya çeviriyorum."
Prof. Dr. Emin Gürses

"Eşimle gurur duyuyorum. Bir başbakan, cumhurbaşkanı karısı gibi hissediyorum kendimi."
Gülben Ergen

- Uzun zamandır mı gitar çalıyorsunuz? - 45 yıl oldu.
Kraliçe Elizabeth ile Eric Clapton arasında geçen diyalog...

"Şenay'ın (Akay) her zamanki kaprisleri. Son anda podyuma çıkmamak olmaz. Ben kendisine ne yaptım ki! Yalnızca travestiye benzettim."
Manken Aysu Baceoğlu

"Valla ben ırkçı değilim."
Emre Belözoğlu, "Hangi ırkın kadınlarını beğeniyorsunuz?" sorusu üzerine...

"Artık Nirvana oldum, aşk defterini kapattım."
Serdar Ortaç

"Ben olsam ikisinin de ayaklarını kırardım. Ayrıca benimleyken başkasının ayağını okşayacak erkek göremiyorum. Türkiye'nin en güzel ayakları olan sanatçısıyım."
Karşısında oturan kadının ayaklarını okşayan Beckham'la ilgili düşüncelerini dile getiren Seren Serengil'e ayaklarıyla mutluluklar diliyoruz.


"Sanatçı arkadaşlarımız gerçekten bazıları konuşmak bilmiyorlar."
İzzet Yıldızhan

"Gygax yerde numaradan yatıyor ama birazdan maymun gibi koşacak, tazı gibi koşacak, köpek gibi koşacak. Hayır iki 'p'yle söylüyorum köppek gibi koşacak!"
Spiker Ümit Aktan radyoda Türkiye-İsviçre maçını anlatıyor

"Allah onları gamzeleriyle birlikte mutlu etsin."
İclal Aydın'ın eski eşi Kemal Başbuğ...

"Picasso'yu tabii ki tanıyorum. Yurtdışında birkaç yerde karşılaşmış olabiliriz."
Manken Nilay Dorsa...

"Altı haftadır birlikteyiz. Ne öpüşme, ne sevişme... Daha elini bile tutamadım. Önüme bu kağıdı (bekaret raporu) koydu. 'Doktordan aldım bu raporu' dedi. Aslında 'Güven bana,' demek istiyordu. Ben de ileride ihtiyaç olur diye bir fotokopisini aldım."
Şebnem Schaffer'in sevgilisi İlhan Doğan'a belki vize başvurusunda filan lazım olur bu rapor, iyi olmuş fotokopisini çektirdiği...

Hiç yorum yok: