Pazar, Ağustos 19, 2007

Marlbora Nasıl Popüler Olmuş

Marlboro firması ilk kurulduğunda işleri çok kötü gidiyomuş. Şirket iflasın eşiğindeyken bi adam gelmiş, “Satışları bir ayda 3 katına çıkarırım ama bunun karşılığında da şirketin yarısına ortak olurum. Yok çıkaramazsam ömrümün sonuna kadar fabrikada bedava tütün sararım” demiş.
Malbora’nın sahipleri zaten çıkmaz sokaktaymış, “Bi haftaya kalmaz batıcaz, kaybedicek neyimiz var ki” diyerek kabul etmişler teklifi. Adamın bunlardan tek isteği binlerce boş Malbora kutusuymuş. Zaten depoda milyonlarcası varmış, talebini karşılamışlar hemen. Sonra bizimki bütün paketleri tek tek ezmiş ayağıyla, gece 12’den sonra da hepsini uçaktan bütün Amarika’nın üstüne atmış.
Sabah millet uyanınca bi bakmış ki her tarafta boş malbuş kutuları. “Yav, bu sigara bu kadar çok içildiğine göre vardır bi hikmeti” diyerek tekel bayilerine akın etmişler. Şirket o ay 3 değil 5 katı satış yapmış. Taabi bizim adam da şirketin yarısına ortak olmuş. O kişi de Philip Morris’in ta kendisiymiş.

İşte bu hikayeye inanıp birbirine forward eden insan, hayatı halen eski Türk filmlerindeki gibi
zannediyor. Zengin kız, fakir oğlan aşkı gibi birşeyler bekliyor mesela.


Veya birgün Nubar Terziyan gibi iyiliksever bir işadamının kendisine büyük bir servet bırakacağını zannediyor.

Yapmayın gözünüzü seveyim...

4 yorum:

Değil. dedi ki...

Bu yazıyı yada e-mail i oluşturan kişinin %100 türk olduğuna iddiaya bile girebilirim bu kadar saçma sapan birşey olamaz.

Adsız dedi ki...

bence uydurulmuş reklam amaçlı yayılmış bir söylenti. Aslı asla kanıtlanamaz.

Adsız dedi ki...

ama ben böle bişe bilmiyorum olsaydı bile ögrenirdim ben venı vıdı vıcı yi biliyorum marlboro paketinin anleminin altına bakrsınz sevinirm ufak 3 kelime venı vıdı vıcı dünyanın en büyük üç hırsızıymış elmas vb. ama hiç bulunmuolarmış ve birgün bu üç ünlü adam bir tren kazasında ölmüşer veya inthaar diyebilirz 3 de aynı vakitte ve marlboro nın sahibi bu adamların hayrına bu fabrikayı açmıştır batmakda yok iflass etmekde yoktu çok saçmaydı ve herkesde bunun farkında marlboro bir hayırına açılmış olan fab. dünya çapında %87 bütün dünya bilio bunu fab.

Adsız dedi ki...

isimsiz kardeş sanki sende sallıyosun gibi he? veni, vidi, vici; geldim, gördüm, yendim demektir ve julius caesar söylemiştir. hırsız mırsız yok yani kimse hırsızın hatrına sigara fabrikası kurmaz sanırım.. çok olsa bi su hayratı yaparsın dimi:)