Çarşamba, Nisan 04, 2007

Hayatta en önemli şey sağlık

TAVIR HERSEYDIR
92 YASINDA, UFAK TEFEK,KENDINDEN EMIN VE GURURLU , HER SABAH SEKIZDE GIYINIP KUSANAN VE her ne kadar kör bile olsa SACLARINI KIVIRIP
MAKYAJINI MUKEMMELCE YAPAN YASLI HANIM
bugün bir huzur evine tasindi. 70 yasındaki kocası ise geçenlerde
gereken hamleyi yapıp Allah'ın rahmetine kavuşmuştu. Huzur evinin kapısında sabırla beklenen bir kaç saatin ardından, odasının hazır olduğu söylendiğinde tatlı tatlı
gülümsedi.
Yürütecini asansöre yönlendirdiği sırada, kendisine odasını
anlatmaya başladım, penceresinde asılı perdelerden de söz ettim. Ben anlatırken, az önce kendisine köpek yavrusu verilmiş
Sekiz yasındaki küçük bir kızın heyecanıyla " o perdeleri pek
severim " dedi
" Mrs. Jones henüz odayı görmediniz, biraz bekleyin demiştim ki "Bunun onunla bir ilgisi yok"dedi.
"mutluluk zamandan önce karar verdiğiniz bir şeydir. Benim odadan hoşlanıp hoşlanmamam mobilyaların
nasıl düzenlenmiş olduğuyla değil, benim onları zihnimde nasıl
düzenlediğimle ilgilidir.
Ben onları sevmeye karar vermiştim zaten" benim her sabah
uyandığımda
verdiğim bir karardır"
Bir seçme hakkim var: Ya bütün günümü artık çalışmayan vücut
parçalarımın
bana verdiği sıkıntıyı düşünerek geçiririm ya da yataktan çıkıp
hala
çalışan vücut parçalarım için şükrederim. Gözlerim açık olduğu
sürece
her yeni gün bir hediyedir.
Yeni güne ve hayatımın sadece bu döneminde, biriktirdiğim mutlu
anılara
konsantre olacağım.
Yaslılık banka hesabi gibidir. Ne yatırdıysan onu çekersin
hesabından..
Bu nedenle benim tavsiyem, hatıraların banka hesabına dolu dolu
mutluluk yatırman olacaktır.
Anı bankamı doldurmaktaki katkın için sana teşekkür ederim. Hala
oradan

Hiç yorum yok: