Salı, Nisan 17, 2007

Bush'un zekası

Uçak düşmek üzereydi, 5 yolcu ve yalnızca 4 paraşüt vardı.
İlk yolcu şöyle dedi:
'Ben Ronaldo'yum, dünyanın en iyi futbolcusuyum. Dünya futbolunun bana ihtiyacı var ve bu kadar hayran varken ben ölmemeliyim.'
İlk paraşütü kaptı ve uçaktan atladı.
İkinci yolcu, Hilary Clinton şöyle dedi:
'Ben Amerika'nın eski başkanının karısıyım; New York senatörüyüm ve gelecekte Amerika'nın başkanı olma yolunda çok şanslıyım.'
Paraşütün birini kaptı ve uçaktan aşağı atladı.
Üçüncü yolcu, George W. Bush, şöyle dedi:
'Ben Amerika'nın başkanıyım. Dünyanın sorumluluğunu sırtımda taşıyorum. Bunun yanısıra ülkemin tarihindeki en zeki başkanıyım ve ölümle vatandaşlarıma olan sorumluluğumu tehlikeye atamam...!
Paraşütü sırtladı ve dışarıya atladı.
Dördüncü yolcu olan Papa, beşinci yolcu olan genç öğrenciye şöyle dedi:
'Ben yaşlıyım. Hayatımı iyi bir insan ve iyi bir rahip olarak geçirdim, bu nedenle kalan son paraşütü sana vermeliyim, hayatının geri kalanını yaşamalısın...'
Fakat küçük şöyle cevap verdi:
'Telaşlanma, yaşlı adam... İkimiz içinde paraşüt var. Amerika'nın en zeki başkanı paraşüt yerine benim okul çantamı aldı...'

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben zaten zekasının bu kadar bile olmadığını düşünüyordum yine de paraşüt yerine çanta almış, bana göre direk atlasa keşke ne güzel olur gerçekte!!! Dünya barış içinde yaşardı....