Cuma, Mart 30, 2007

Milyoner Bakire

Amerikali milyoner bir bayan, genc ve yakışıklı avukatini yanina cagirir ve der ki: "Yetmis yasina geldim ve biliyorum ki artik bu dunyada misafirim. Bu gun yarin demeye kalmaz ruhumu teslim ederim. Onun icin sana vasiyetimi yazdirmak istiyorum." Avukati da "Tabii hanimefendi" diyerek hemen kagit ve kaleme sarilir. Kadin baslar saymaya...Bildigin gibi benim hic kimsem yok Bu gune kadar hep tek basima mucadele ettim ve calismaktan hicbir seye zamanim olmadi.Kendimi bildim bileli is hayatinin icindeyim.Sadece iki dilegim olacak.Biliyorsun servetimin tamami 100 milyon dolar. Bana oldugumde 99 milyon dolar harcanarak oyle gorkemli bir cenaze toreni yapilsin ki butun dunya bunu yillarca konussun"Avukat "Evet efendim anladim, ikinci dileginiz nedir?" diye sorar.Yasli bayan utana siIkila "Bu gune kadar hic kimseyle beraber olmadim ve hala bakireyim.Bu zevki tatmadan ayrilmak istemiyorum bu dunyadan. Benimle sevismeyi kabul edecek kisiye de geri kalan bir milyon dolari verecegim" der.


Avukatin gozleri acilir ve "Anladim efendim" diyerek kendisine bu konuda yardimci olabilecegini soyler.Genc avukat aksam eve geldiginde kara kara dusunmektedir. Avukat karisina danismaya karar verir ve o gunku yasli milyonerle aralarinda gecen konusmayi anlatir.Esi de bir milyon dolara bu isi yapacak birilerini bulabilecegini ve bunu problem yapmamasini soyler.Avukat en sonunda agzindaki baklayi cikarir ve "Hayatim biliyorsun bu gunlerde benim de islerim pek yolunda gitmiyor ve bir milyon dolar da cok iyi para hani. Diyorum ki eger sen de kabul edersen bir kereden bir sey olmaz. Hem ihtiyarin hayrini aliriz hem de iyi bir para kazanmis oluruz ne dersin?" diye sorar.Genc kadin biraz dusundukten sonra "Haklisin hayatim zaten yolun sonuna gelmis durumda hem bir milyon dolar da cok iyi para.Bence bir mahzuru yok" der.


Genc avukat gelismelerden son derece memnun, sabahi zor eder, sabahleyin dogru yasli milyonerin yanina varir.Efendim, eger sizin icin de bir sakincasi yoksa bir milyon dolarlik vasiyetinizi yerine getirmek icin talibim" Milyoner bakirenin arayip da bulamadigi bir seymis bu. "Peki o zaman yarin sabah saat 10:00 da malikaneye gelirsin" der.


Aksam avukat son derece neseli evine gider ve esine milyoner bakireyi razi ettigini ertesi gun bu is icin saat 10 da evine gidecegini soyler.Esi de "
Peki o zaman yarin seni ben birakirim, tahminen bir saat surse ben seni 11 gibi yine oradan alirim" diyerek anlasirlar.Planlandiklari gibi ertesi sabah kadin avukati malikaneye 10 da birakir ve gider. 11 sularinda evin onune gelir ve beklemeye baslar, evde hic kipirti yok. Neyse, 5-10 dakika uzayabilir onemli degil diye dusunur kadin... Saat 11:30 a dogru artik dayanamaz ve baslar dat? dat? kornaya basmaya.


Evden hala ses yok. Bes on dakika sonra tekrar dat.. dat...Gene ses yok..
Artik kadin iyice sinirlenmeye baslar ve hic araliksiz kornaya basar...Daaatttt !!! Daaatttt !!! Derken pencereden yari ciplak vaziyette genc avukat seslenir;

"Sevgilim sen bu gun git benim ne zaman gelecegim belli degil. Kadin fikrini degistirdi, cenazemi belediye kaldirsin diyoooor...

Hiç yorum yok: