Pazartesi, Ocak 12, 2009

HAZIRCEVAP ÖDÜLLERİ

Mansiyon ödülü
Hava Yollarında yemek servisi zamanı. Hostes en öndeki
adama kibarca gülümseyerek sordu:

- Yemek ister misiniz efendim?

Kendini lokantada zanneden yolcu servis masasına baktı:

- Seçeneklerim neler?

Hostes yine kibarca gülümseyerek seçenekleri sundu:

- Evet veya hayır.


***


3 üncü lük ödülü
Bir alışveriş merkezindeyiz. Yaşlı bir hanım tavuk
reyonunda bir türlü istediği kadar büyük bir tavuk
bulamayınca, onu izleyen reyon görevlisine söylendi:

- Bu tavukların daha büyük olmaları mümkün değil mi?

Görevli tonton teyzeye takılmadan edemedi:

- Mümkün değil teyze, onlar ölü.


***


2 nci lik ödülü
Kamyon sürücüsü 'dikkat, alçak köprü' ikaz
levhasını fark ettiğinde iş işten çoktan geçmişti.
Olanca hızıyla üst köprüye bindirdi ve orada
sıkıştı kaldı. Arkasında kilometrelerce araç kuyruğu
oluştuktan sonra trafik/kurtarma ekibi nihayet geldi.
Kurtarıcı işine başlarken polis de gözleri
sıkışmış kamyonda, sürücüye yaklaşarak söze
girmiş olmak için sordu:

- Köprüye sıkıştınız, he?

Sürücü canı burnunda homurdandı:

- Yo, köprü taşıyordum, mazotum bitti.


***


1 inci lik ödülü
Trafik kuralı ihlali yapan kimsenin çıkmadığı uzun
bir nöbetin sonunda polis nihayet aşırı hız yapan bir
aracı durdurdu. Sürücü camı açtı. Ruhsat ve
ehliyetini uzattı. Polis ceza makbuzunu cebinden
çıkarırken keyifle gülümsedi.

- Sizi bütün gün bekledim.

Sürücü nasıl olsa cezamı öyle ya da böyle
çekeceğim rahatlığıyla, iç çekerek cevap verdi.

- Anlıyorum memur bey. Elimden geldiği kadar hızlı
gelmeye çalıştım ben de.

Polis, dakikalar süren gülmesi kesilmeyince adama eliyle
git, git işareti yaptı ve adam cezadan kurtuldu

Hiç yorum yok: