Cuma, Temmuz 24, 2009

TV Dünyasında gafLaR :)

Kadın Sunucu Dalında

1) Şimdi Abidin İngilizce şarkısını söyleyecek İspanyolca
Gamze Özçelik

2) Türkiye de milyarlarca evli çift var!
Ebru Akel

3) İlk önce Allah, sonra pekmez, sonra keçi boynuzu
Seda Sayan (pekmez ve keçi boynuzunun sağlıklı olduğunu vurguluyor)

4) Sinirliyken biraz asabi olabiliyorum
Seray Sever (hadi canım)

5) Sinirden dizim acıdı bak şimdi!
Yasemin Bozkurt


Erkek Sunucu Dalında

1) Mikrofona el salla!
Kuşum Aydın (muhtemelen kameraya el salla demek istiyor)

2) Gel, pisi pisi
Firardaki Acun (Endonezya da sincap çağırıyor)

3) Toplu olarak, hani orgy gibi
Savaş Ay (statlardaki küfürlü tezahüratlardan bahsediyor)

4) Beni kütürdet!
Serdar Ortaç (kütük kelimesinden şarkı türetecek yarışmacıya tüyo veriyor!)

5) Hayatımın üçte dördü Üsküdar da geçti
Cem Davran

Erkek Şarkıcı Dalında

1) Ben Almanya ya çok fazla giderim Mesela dün Viyana daydım
İbrahim Tatlıses

2) Yeni bir müzik türü var mesela, R&B diye
Özcan Deniz

3) Ben eğer belediye başkanı olursam, başkanı olduğum yer İstanbul un en güzel şehri olacak
Davut Güloğlu

4) Büyük bir yerde yaşayayım diye bir klostrofobim yoktur
Mustafa Sandal

5) Sabahlara kadar sabahladıklarımız oldu çoğu kez
Doğuş (albümü hakkında bilgi verirken) (büyüksün abi)

Kadın Şarkıcı Dalında

1) Entel de insandır
Kibariye (Ebru Gündeş Show da)

2) Herkese iyi frekanslar diliyorum
Nil Karaibrahimgil (izleyicilere)

3) Benim kitleyicim türkü söylememi istiyor
Ceylan

4) Yani ben katil değilim ki, katil olsam seve seve gelirdim ama bu sebepten dolayı gelmek olmadı
Hilal Cebeci (götürüldüğü karakoldan çıkarken açıklama yapıyor)

5) Ben balonlardan çok korkarım, eskiden patlama yaşadım
Seda Üren

Manken Dalında

1) İnsanın arka bacaklarıyla ön bacakları aynı olabiliyor
Nefise Karatay (tanıttığı selülit giderici makinenin yararlarından bahsediyor)

2) Belki başka bir kanala analize olacaktım
Demet Şener

3) En sevdiğim trafik levhası yemek ve polis
Tuğba Özay

4) Kemal Sunal!
Yasemin Kozanoğlu (kendisinden Z ile başlayan bir ünlü söylemesi istendiğinde verdiği cevap)

5) Kocamla aynı evde yaşıyorum, o biraz garip
Tuba Ünsal (evlilik hakkındaki düşünceleri)

Dizi Oyuncusu Dalında

1) Olimpiyat şelalesini bin kişi taşıyacak zaten, ben taşımasam da olur Hülya Avşar

2) Şöhret olmanın nimetlerini alırken, maalesef bu tür tatsız olaylar da yaşıyoruz Allah kimseyi şantajcılarla yüz yüze bırakmasın
Tamer Karadağlı

3) Kocamı çok seviyorum, onu bir ay görmesem özlüyorum
Arzum Onan

4) Tabii ki sevgimi belirtiyorum, boynuna da, beline de asılıyorum, ona bacağımı uzatıyorum, onu seviyorum
Pınar Altuğ (Tony ile ilişkisini anlatıyor)

5) Bende enayi enerjisi var
Özcan Deniz


Spor Yorumcusu Dalında

1) Hüsnü Güreli nin Sergen i evine çağırıp işini bitirdiğini ben kendim biliyorum
Şansal Büyüka (Hüsnü Güreli nin Sergen ile anlaştığını anlatmaya çalışıyor)

2) Beynime kurt düştü
Ziya Şengül (beynini sevsinler)

3) Ameliyattan sonra uyandığımda karşımda Reha Muhtar ı gördüm, cehennemdeyim sandım!
Ahmet Çakar (vurulduğu günü anlatıyor)

4) Orada salisiyede karar veriyor hakemler
Adnan Aybaba

5) O direğin altında yatır mı ne var, sürekli oradan kaçıyor!
Erman Toroğlu


Haber Spikeri Dalında

1) BM deki Kıbrıs görüşmeleri Türkiye saati ile saat 25 te sona erdi
Saba Tümer

2) Evet arkadaşlar, çok kısa bir aradan sonra seçim sonuçlarıyla sizinle beraber olacağız
Defne Samyeli (izleyicilere)

3) Bunlar gerçek olmayan hurafeler!
Ali Kırca

4) Azra Akın bozuk olan Türkçesini değiştirmek için dikizyon dersleri almaya başladı
Sonay Dikkaya (diksiyonunu sevsinler)

5) Siz hiç futbol topuyla karşılaştınız mı Tan Bey?
Gülgün Feyman

Hiç yorum yok: