Cuma, Şubat 06, 2009

Meslek yorumları

> Yahu sen insaat muhendisiydin di mi?
> - Evet??
> - Baksana bu bina yikilir mi?
> - Ne bileyim ben, bisuru testi var bu işin oyle karpuza
> vurur gibi anlasilmaz bu isler!
> - Ne bicim muhendissin lan sen?
> -.......
>
> *
> - Bolum ne?
> - Makine muhendisligi
> - Kac tane kiz var lan sizde ??
> -........
>
> *
>
> - Ne cikacan mezun olunca?
> - Gemi insaat muhendisi.
> - Ha, kaptan felan yani.
> - Yok ebe olacaz.
>
> *
>
> - Meslegin ne evladim?
> - Kimya muhendisiyim amca.
> - Sabun, sampuan felan...
> - Yok amca oyle degil; daha bi zor.
>
> *
>
> - Abi senin bolum bilgisayardi di mi?
> - Evet?
> - Ya 6 haneli icq numarasi nasi aliyoruz? Ogretmislerdir
> size....
> - Tabi tabi. okulda ders var ICQ101 diye ama ögretmediler,
> bilmiyorum.
>
> *
>
> -Ne muhendisisin?
> -Endustri muhendisi
> -Ne endustrisi?
>
> *
>
> Arkeoloji bolumunde okuyan bir kisi tarafindan, bilgisayar
> muhendisliginde okuyan bir kisiye yoneltilmis soru:
> - Abi sen bilgisayar muhendisliginde okuyordun dimi?
> - Evet.
> - Size hackerlik yapmayi ögretiyorlar mi, boyle bir ders
> var mi?
> - Lan, siz de tarihi eser kacakciligi diye bir ders var mi?
>
>
> *
>
> - Abi nerde okuyodun sen?
> - Makine muhendisligi
> - 4 yillik mi?
>
> *
>
> - Ne muhendisisin?
> - Bilgisayar
> - Bu bilgisayarlar nasil calisiyorlar kuzum?
> - Iclerinde elektronik devreler var, ikili mantiga gore...
> - ??!
> - Bosver, sen tak fisi calisir onlar..
>
> *
>
> - Ne muhendisisin?
> - Bilgisayar
> - Yav bizim oglana soyle iyi bisey, oyunlu falan, toplasak
> kaca cikar?
>
> *
>
> - Bilgisayar muhendisligini kazandigina gore cok zeki
> olmalisin.
> - Yok ya o kadar degil
> - Salak misin yani?
>
>
> *
>
> - Emre aslanim sen makine muhendisiydin de mi?
> - Evet mahmut amca.
> - Vallahi tebrik ederim seni.. ya bu arada bizim sofben
> bozuldu, musait olduğun bi zaman diyodum.
>
> *
>
> - Yavrum insaat muhendisi mi olacaksin sen?
> - Evet teyzecim.
> - Ayy canim benim peki is mis bulabilecek misin cikinca,
> master yapacak misin? master yapmadan da bir anlam yok
> artik. Muhendis kayniyor ortalik.
> - ...Saol ya. Bunlari hatirlattin ya huzura kavustum simdi.
> Bozmasaydin ya su guzel ortami, daha iyi olmaz miydi?
>
> *
>
> - Ne is yaparsin sen?
> - Haberlesme muhendisi
> - Yaw bu nokialarda radarin yeri tespit ediliyo mu. Nasil
> oluyo o ?
> - Benim bu telefona nerden muzik yuklenir ?
> - Sen simdi telefon felan yapabiliyon mu bana da yap
> - Bu uydu kanallar sifresiz felan nasil izleniyo onun bi
> aleti varmis, var mi sende
>
> *
>
> - Senin okudugun bolum ne yiğenim?
> - Genetik muhendislii diyorlar teyzecim.
> - Vah vah tip fakultesi tutturamadin m yavrum, boyle
> genetik muhendisi olucan.?
> - Kandan cerahatten pek hoslanmam.
>
> *
>
> - Hmm yazilim muhendisligi nasil oluyor o?
> - Bilgisayar yazilimi uzerine.
> - Yazi mi yazyorsun yani bilgisayarda?
> - Evet yazi yaziyorum bilgisayarda. (la havle)
>
> *
>
> - Ahmet makina muhendisligi zor muydu?
> - Tabi oolum. termo, mukavemet, akiskanlar.. bunlari gecene
> kadar arkamdaki killar ağardi.
> - Helal olsun valla. Ya benim evdeki musluga bi bakiverse
> lan, damlatiyo kac gundur.. o da akiskan sonucta. he ne
> dersin?
> -Allah belani versin derim baska bisey demem.
>
> *
>
> - Sen simdi ne okuyodun?
> - Bilgisayar muhendisligi
> - Evladim bosuna okuyosunuz siz, simdi cocuklarin hepsi
> bilgisayar kurdu, bizim oglan butun gun internet cafede.
> -Tabii amca, anliyorum..
>
> *
>
> Iscilerin işe yeni girmis makine muhendisi hakkindaki
> yorumlari:
> -Bak mesela su yeni giren muhendis var ya..
> - Hee.
> - CNC nin "S" sinden bile anlamiyo..
> - CNC de "S" var mi ki lan?
> - Neyse iste anlamiyooo..
>
> *
>
> - Ne okuyorsun sen?
> - Peyzaj mimarligi
> - Ne yapar o?
> - Dogal cevreyi bozmadan insan gereksinimlerini karsilamak
> icin incelemeler ve planlar yapar. Kentlerdeki parklarin,
> bahcelerin, tarim alanlarinin ve yollarin....
> - Ha yani bahcivan olucan!
> - !!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: