Pazartesi, Aralık 10, 2007

AIDS'li Gamze Yardım İstiyor

ben 21 yasinda genc bir kizim.gecen sene almanyaya gittigimde AIDS virusu kaptim.4 ay boyunca hastaligin belirtileri surmedi. bir gun grip oldugumdan dolayi hastahaneye gittim. doktor beni muayne ederken farketmis AIDS oldugumu. aileme cok gecmeden soylemisler ailem bunu benden 2 ay sakladilar ogrendigimde sok oldum. hayatim kararmisti.

Doktorlar Tü­rkiyede AIDS' in caresi olmadigini soylediler. ancak amerika'da yeni kesvedilen bir ameliyat ile AIDS hastaligi care buluyormus. Ama cok pahali oldugundan gidebilmem imkansiz. eger 2 sene icerisinde amerika'ya gidebilecek parayi bulamazsam yasamimi yitirecegim. Internet araciligi ile bu mail 3milyon kiside dolasmasi lazim. her bir kisi gonderdiginde hotmail yoneticileri bize 500 YTL veriyor. ne kadar cok kisiye gonderirseniz o kadar kardir.

ben seneye konservatuardan mezun olacaktim. kismet olursa arkadaslarim ile bir rock grubu kuracaktik. ben solist olacaktim. ama 2 sene sonra tedavi olmamis olursam olecegim.
ben kucuklugumden beri rock grubu kurmayi hayal etmistim. eger oleceksem, hic olmazsa
benim son arzumu yerine getirin. Bu maili ne kadar cok kisiye gonderirseniz o kadar iyi olur. lutfen vurdum duymazlik yapmayin. yalvaririm beni bu hastaliktan kurtarin! eger sag saglim kurtulursam dunyalar benim olur. rock grubu kurdugumda bu mailleri gonderen kisilere bedava albumumu ve bedava konser bileti verecegim. bu maili gonderenlerin ip numarasini aldik. ben gamze. Yardim edin.




Sitemizin müdavimleri bilir ki bunlar sahte e-postalardır ve zincir mail olarak anılırlar. Buraya ilk kez gelenler ise bilsinler ki bizim amacımız, sahte e-postaları yayınlamaktır. Bundan çıkarılacak birkaç sonuç var.

1. Kendimden "biz" diye bahsettim. Nihat Doğan sendromu başladı bende. Pardon bizde.. Biz en güzel saygının insanıyız... :)

2. Abuk subuk yorumlar yapmayın. Sitedeki herşeye inanmayın.

3. Bu mailleri birbirinize, hele ki bana göndermeyin.

Hiç yorum yok: