Cuma, Eylül 07, 2007

MSN Virüsü g038.jpg

Son zamanlarda oldukça fazla miktarda bu tarz mailler alıyorum. Bahsedilen virüs aslında bir truva atı ve hızla yayılıyor. Sisteminizden silmek için şu yolları deneyin.

ADIM 1
regisrty'den şu girişi silin:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CDSpeed.exe"="%Windows%\CDSpeed.exe"

ADIM 2
Windows'u yeniden başlatın

ADIM 3
aşağıdaki virüs dosyalarını silin:

Windows\G038_jpg.zip
Windows\CDSpeed.exe

ADIM 4
Aşağıdaki değişiklikleri yapın:

System\microsoft\backup.tftp
System\tftp.exe

System\dllcache\tftp.exe

ve

System\microsoft\backup.ftp
System\ftp.exe
System\dllcache\ftp.exe

ADIM 5
registry ayarlarını şu şekilde düzenleyin:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
"SFCDisable"=dword:00000000

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control
"WaitToKillServiceTimeout"="20000"

"SFCScan" girişini silin:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
"SFCScan"

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok tşkler benmde bugün başıma geldi bu virüs 'yeni çektirdiğim resimlere bakarmısın 2die msj geldi ben açtım malesef sonra msn kpenvcereleri kapandı kendiliğinden iliti gönderemiytorum bu virüsü nasıl temizlerim temizlerken başka dosyalara zarar veririmi silinirmi iş yeri olduğundan korkuyorum ltf yardım edermisiniz şimdiden tşk ler ...dilek

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar ben pc den fazla anlamam uygulama yazmıssın amaa ben anlamadı ısın acıgı msn yuzundenn vırus bılastı ve ne yapacagımm anlamadım detaylı yardımcı olursanız sevınırım .TEŞEKKURLER

Adsız dedi ki...

arkadaşıma katılıyorum daha ayrıntılı anlatırsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

lütfen daha basite indirgeyin bu şekilde anlayamıyorum ltf yardım edin

Adsız dedi ki...

b kadaını yapıo olsaydım zaten o gelen adrese kapınıp tıklamazdım, yok mu bunu bi pogramı, indirsek o öldürse bu truva atını :)