Pazartesi, Temmuz 30, 2007

Unutulmaz Yeşilçam Replikleri



  • - Para elimin kiri kuzum. Bin lira harcıyorum gecede.

  • - Bırak o kızı. Bırak diyorum len köpek.

  • - Cemiyette sizi mahçup etmem. İyi bir ev kadını, salon hanımı olurum.

  • - Senin annen bir melekti yavrum.

  • - Ben senin babanım evladım.

  • - Amcacım sizi çok sevdim,baba diyebilir miyim?

  • - Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla.

  • - Bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı.

  • - Güzel olduğunuz kadar küstahsınızda

  • - Aman Tanrım, göremiyorum... Göremiyorum.. Kör oldum.

  • - Bu ses.. Bu ses.. Olamaz, git.. Git buradan..

  • - Ustlendigin vazife cok muhim Kemal, bu gorevi layikiyla yapacagindan eminim.

  • - Ben kor bir gencim, hayatimi keman calarak kazanirim. Rica ederim duygularimla oynamayin.

  • - Sen arkadasimin askisin.

  • - Sizi ebediyete kadar bekleyecegim.

  • - Lutfen haddinizi biliniz.

Hiç yorum yok: