Salı, Haziran 19, 2007

İyiyim Memur Bey

Yaşlı bir çiftçi trafik kazasında mağdur olduğu gerekçesiyle, mahkemede
savunmak yapmaktaydı.

Kazaya sebep olan nakliye firmasının avukatı sordu:
-Kaza yerine gelen polis ekibine "İyiyim" demediniz mi?

Çiftçi ifadesine başladı:
-Traktörümün arkasında besili ineğim sarıkız ile birlikte giderken, bu
nakliye şirketinin kamyonu......

Avukat sözünü kesti;
-Ayrıntıları sormuyorum, yalnızca şu soruya cevap verin.
Kaza terine gelen polis ekibine "İyiyim" Dediniz mi? Demediniz mi?

-Şimdi efendim, biz sarıkız ile birlikte giderken........

Avukat yine çiftçinin sözünü kesti ve hakime dönerek:
-Efendim, Bu adam kaza yerine gelen polis ekibine, kendisine durumunu
sorduğu zaman "Çok iyiyim" demişti.
Şimdi aradan 3-4 hafta geçtikten sonra mağduriyetini öne sürerek,
müvekkilimi dava ediyor.
Lütfen kaza sırasında iyi olduğunu söyleyip söylemediği konusunda ki soruma
doğrudan cevap vermesini söyler misiniz?

Hakim:
-Bir dakika. Önce şu sarıkız hikayesini duymak istiyorum.

Çiftçi hakime teşekkür edip, ifadesini sürdürür:
-Bu nakliye şirketinin kamyonu traktörüme çarptığında, ben bir hendeğe,
sarıkız başka bir hendeğe savrulduk.
Sersemlemiş bir halde yatarken, diğer taraftan sarıkızın yanık yanık
böğürmelerini duyabiliyordum.
Belli ki çok acı çekiyordu.
O sırada hemen ordan geçmekte olan polis ekibi durdu ve memurlardan birisi
gidip diğer hendekte yatan sarıkıza baktı.
1 - 2 dakika sonra da tabancasını çıkarttı ve inlemekte olan sarıkızı iki
kaşının ortasından vurdu.
Ardından elinde dumanı tüten tabancası ile yanıma geldi ve bana "Sen
nasılsın Amca" diye sordu.
Siz olsanız ne cevap verirdiniz?

1 yorum:

ömer dedi ki...

slm nbr nasılsınız sizinle arkadaş olmak istiyorum