Perşembe, Mayıs 31, 2007

Müşteri Servisi Telefon Görüşmeleri

Temsilci : Serkan Bey bilgi güncellenmesi için bize biraz zaman ayırmanızı rica edebilirmiyim?
Müşteri : Hastam var, lütfen sonra görüşelim.
Temsilci : Geçmiş olsun, tekrar ne zaman arayalım?
Müşteri : Ben doktorum, hasta muayene ediyorum dedim ya size.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Medeni Durumunuz?
Müşteri : Elhamdurullah Müslümanız!!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Eşinizin cep telefonu numarasını alabilir miyim?
Müşteri : şu anda hatırlayamadım ama valla sizin karşınızda kendimi mal gibi hissettim şimdi.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Kızınızla görüşebilir miyim? DenizBanktan bilgilerini güncellemek için arıyorum
Müşteri : Ben mütevazı bir insanım kızımı öyle herkesle görüştürmem!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Medeni Durumunuz?
Müşteri : Erkeğim!!!
------------------------------------------------------------------------

Temsilci : Bilgilerinizi güncellemek amacıyla bize biraz zaman ayırmanızı rica edebilir miyim?
Müşteri : şu anda oraya gelemem!!! nerden çıktı bu şimdi!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Veezy kredi kartınızın şifresi geldimi?
Müşteri : Yirmi dört on dokuz
Temsilci : O ne?
Müşteri : şifresi işte yirmi dört on dokuz bey oğlum
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Ekin Bey'le görüşebilir miyim?
Müşteri : O bay değil bayan!!!!!! ve size teessüf ederim.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Ben DenizBank İletişim Merkezinden arıyorum.
Müşteri : Hemen yarın yatırıyorum söz veriyorum size.
-------------------------------------------------------------------------

Temsilci : Annenizin evlenmeden önceki soyadını öğrenebilir miyim?
Müşteri : Benim anamın bir ayağı çukurda, kızlığı mı kaldı?
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Evlilik tarihinizi hatırlayabiliyorsanız alabilir miyim?
Müşteri :(Baba sizin evlilik tarihiniz kaçtı? )
Temsilci : Alo, siz Ahmet Bey değilsiniz herhalde?
Müşteri : Ben oğluyum!
Temsilci : Babanızı telefona alabilir miyim?
Müşteri : O şimdi döner kesiyor gelemez!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : E-mail adresiniz varsa alabilir miyim?
Müşteri : çokateşli@hotmail.com
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Size yardım edebileceğim başka bir konu var mı?
Müşteri : Telsimden Turkcell'e nasıl geçebilirim???
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Yazışma adresi olarak evi mi işi mi tercih edersiniz?
Müşteri : Bu telefon numarasından olsun!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : E-mail adresiniz varsa alabilir miyim?
Müşteri : Açıkçası biz bilgisayarı sadece oyun oynamak için aldık!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : İş yeri adınızı öğrenebilir miyim?
Müşteri : İş yeri adı yok biz dört kadın bir villada çalışıyoruz gizli.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : İyi günler, denizbanktan arıyorum..
Müşteri : Pardon siz Atv deki psikoloji programını sunan bayan mısınız???
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Bilgilerinizi güncellemek amacıyla bize biraz zaman ayırabilir misiniz?
Müşteri : Tamam
Temsilci : Babanızın adını alabilir miyim?
Müşteri : Yoksa kayıtlarınız mı silindi!!
-------------------------------------------------------------------------

Temsilci : E-mail adresiniz varsa alabilir miyim?
Müşteri : bradpit@mynet.com kendisine çok benzerimde
Temsilci :Cep telefonu kullanıyor musunuz?
Müşteri : Nokia 3210'um var ama satacağım. şimdi küçükleri çıktı onlardan alıcam.
Temsilci : Hayırlı olsun. Numarasını öğrenebilir miyim?
Müşteri : Kontürlü? O daha iyi oluyor bilior musun? Vergi yok falan.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Merhaba DenizBank'tan arıyorum. Bilgilerinizi güncellemek amacıyla bize biraz zaman ayırabilir misiniz?
Müşteri : Nerden arıyorsunuz anlamadım?
Temsilci : DenizBank hani olur ya dere gibi su gibi DenizBank
Müşteri : Hıı? DenizBank mı?
Temsilci : Evet
Müşteri : Antepli gibi konuşsana anlıyim
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Babanızın adını alabilir miyim?
Müşteri : Vakkas
Temsilci : Pardon anlamadım tekrar alabilir miyim?
Müşteri : Vakkas hani İkinci Bahar'da var ya işte o
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : İyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Ben Reha Muhtar'a not bırakacaktım!!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : İyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Benim bakkalım var kızım nasıl kredi kartı alabilirim?
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : İyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Benim kartımın manyetik alanı bozuldu. Benim oğlumunda kredi kartı var onunkide ortadan ikiye kırılmıştı.
Temsilci : Evet..
Müşteri : Karşıyakadaki Finansbank şubesine bıraktık ne zaman gelicek?
Temsilci : Niye Finansbank şubesine bıraktınız ki?
Müşteri : Nereye bırakacaktım? kartın üstünde oraya bırakın diyor..
Temsilci : Ama burası DenizBank!!!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Mezun olduğunuz ilkokulunuzun adını alabilir miyim?
Müşteri : Nerden öğrendiniz ilkokul mezunu olduğumuzu?
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Medeni durumunuz?
Müşteri : Bekarım
Temsilci : internet şubesine kayıtlı mısınız?
Müşteri : Eşim kullanıyor.
Temsilci : Bekarım demiştiniz!
Müşteri : Ben hergün kalbime imza atıyorum!!!! ( imam nikahı )
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Cep telefonu kullanıyor musunuz?
Müşteri : Ailede var bir tane.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Cep telefonu kullanıyor musunuz?
Müşteri : Gazeteden kuponla almıştım on gün sonra gelecek.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Başka yardımcı olabileceğim bir konu var mı?
Müşteri : Bide yemek tarifi verir misiniz?
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : iyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Benim dün son ödeme tarihiymiş extre bugün geldi.Bugün yatırırsam faiz işlermi?
Temsilci : Evet geciktirdiğiniz için faiz işler.
Müşteri : Ne biçim bankasınız diğer bankalar böyle olunca faiz almıyorlar iptal ediyorlar.
Temsilci : şu andaki uygulama böyle, Başka yardımcı olabileceğim bir konu var mı?
Müşteri : Yok
Temsilci : iyi günler size
Müşteri : Size kötü günler. Köpek sıçsın sizin bankanıza!!!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Ben polis memuru Şaban Güdek
Temsilci : Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : şimdi benim bir Funkey'im var. Bunun ödemesini yapamıyorum.
Temsilci : Neden?
Müşteri : Bankaya gittim alamadılar, postaneye gittim almadılar.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Ayşe Hanım'la görüşebilir miyim?
Müşteri : O şimdi 27 Eylül'de ayrıldı. Onunla haber alınacak tek bir kişi var o da askerde şimdi. Dedikodulara göre çok sıkı fıkı
oldukları söyleniyor. Başka birinden de haber alamazsınız!!!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Mehmet Özçelik'le görüşebilir miyim?
Karşı Taraf: benim buyrun
Temsilci : denizbanktan arıyorum, ben sizinle kartınızın borç bakiyesi hak..
Karşı Taraf :.....(düdük sesi,telefon kapatılmıştır)
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Borcumu öğrencektim
Temsilci : Kart numaranızı alabilir miyim?
Müşteri : Bi dakka!! ( Telefondan ses kaybolur ) ( Ayy aman diye bir ses gelir)
Temsilci : Orda mısınız hanfendi?
Müşteri : Ayy düştümde!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Ece Erken Show'un telefonunu versenize.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Sizin şu elektronik para varya ne zaman dağıtacaksınız?
Temsilci : Elektronik para dağıtmıyoruz ama kataloglarımızdan puanınız kadar hediye seçebilirsiniz?
Müşteri : Eeee ne anlamı kaldı ki sizinde gazetelerden bir farkınız yok valla toplatıp toplatıp birşey dağıttığınız yok kardeşim.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Iyi günler nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Iyi günler ben Kırkağaç köyü muhtarıyım. Bizim burda kaç gündür elektrik voltaj düşüklüğü var bununla bi ilgilenin!
Temsilci : Siz yanlış aradınız heralde. Burası DenizBank.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi akşamlar nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : ıyi günler, ben bankamatikten para yatırmak istiyodum ama zarfı yanlışlıkla fi haznesine attım ne yapmam gerekiyor?
( Hı! )
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Erdinç Beyle görüşebilir miyim?
Müşteri : Babam Tuvalette hemde yeni girdi 1 saat çıkmaz şimdi.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Benim bilgisayar borcum 700 milyona çıkmış. Denizdestek'ten yararlanmak için aradım. Bir el atsanız da şu borcu aşağıya
indirsek.
Temsilci : Denizdestek uygulamamızın kapsamı farklı. Borç bakiyenizi aşağıya indirmek gibi bir durum söz konusu değil. Ben sizi
ilgili departmana aktarayım, yetkili arkadaşlarla konuyu görüşün.
Müşteri : Nasıl yani! O kadar para ödemiştik, bu konuda yardım etmiyor musunuz?
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Evli misiniz ?
Müşteri : Hayır müzmin bekarım. Aman evladım sen sen ol sakın evlenmeyeceğim deme. Bak güzel bir işin varmış, bankada birini ayarla
yaşın geçmeden bir an önce evlen. Sonra bizim gibi turşunu kurmasınlar. Abla nasihati !!!
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler! Abdurrahman Bey'le görüşebilir miyim?
Müşteri : Yok.
Temsilci : O isimde birisi yok mu orada?
Müşteri : var.
Temsilci : Kendisiyle görüşmem mümkün mü beyefendi?
Müşteri : Hayır.
Temsilci : Niçin?
Müşteri : Çünkü burada yoktur şu anda.
Temsilci : Ne zaman görüşebiliriz?
Müşteri : Ne zaman eve gelirse.
Temsilci : Yardımcı olduğunuz için telekkür ederim, iyi günler.
Müşteri : Rica ederim.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler! Nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Hanfendi 3 milyon gecikme bedeli, faiz almışınız benden? Niiye?
(Müşteri kızgın)
Temsilci : (kart nosu alınıp incelenir) Osman Bey geçen ayki ekstre borcunuzu ödemediğiniz için sizden faiz ve gecikme bedeli
alınmış.
Müşteri : (cevap yok) Peki bu BSMV, KKDF ne 300.000, 290.000 almısınız?
Temsilci : Onlar da devletin aldığı vergi ve fonlar.
Müşteri : devletin diye uydurmayın, hem anlaşmamızda bu yoktu.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler nasıl yardımcı olabiliim?
Müşteri : Hanfendi ben Fankey kampanyasına katılmşıtım; ama şimdi ayrılmak istiyorum, iptal etmiyorlar.
Temsilci : Kampanyayı iptal etmek istemenizin sebebi nedir?
Müşteri : Başta böyle anlaşmamıştık. Ben oyun oynamak için almıştım ama bilgisayardaki oyunları da açmıyor bu alet.
Temsilci : Siz oyun oynamak için mi almıştınız?
Müşteri : Evet.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler! ınci Hanım'la görüşebilir miyim?
Müşteri : Annem hacıya gitti, 28'inde gelecek.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Mezun olduğunuz ilkokulun ismini alabilir miyim?
Müşteri : Ben lise mezunuyum (gururla söyler)
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Medeni durumunuzu öğrenebilir miyim?
Müşteri : ılkokul.
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : Yasemin Hanım arabanızın marka ve modelini alabilir miyim?
Müşteri : Kartal
Temsilci : Kaç model?
Müşteri : 16 L 1064
-------------------------------------------------------------------------
Temsilci : ıyi günler Kadriye Hanım'la görüşebilir miyim?
Müşteri : Yavrum Kadriye ablan banyoda. Mehmet sen misin yoksa canım?

Hiç yorum yok: