Çarşamba, Ekim 14, 2009

Ünlülerin İlginç Tişörtleri

Unlulerin Ilginc Tisortleri
Drew Barrymore
"Erkek arkadasim sehir disinda"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Eva Longoria
"Bebegini tasiyorum, Brad"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Robbie Williams
"Anne-babalari sucluyorum"

Unlulerin  Ilginc Tisortleri

Geri Halliwell
"Kusursuz k..."

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Courtney Love
"Paris, Baskan olsun"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Britney Spears
"Amerikan ruyasi benim"

Unlulerin Ilginc  Tisortleri

Joanne Beckham
"Beckham'lardan sikildim"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Cindy Crawford
" Moda berbat"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Paris Hilton
"Kiskanmayin"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Caprice
"Italyanlar daha iyi yapar"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Demi Moore
"Gercek su: Kimse beni yenemez"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Sheryl Crow
"Savas dogru yanit degil"

Unlulerin Ilginc  Tisortleri

David Hasselhoff
"Henuz olmedim"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Jennifer Love Hewitt
"Erkekler yalancidir"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Madonna
"Kylie Minoogue"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Justin Timberlake
"Lutfen beni yeme"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Tara Reid
"Ask savastir"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Joddie Kidd
"Savasi durdur, Blair'i gonder"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Diddy
"Oy ver ya da ol!"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Chris Martin
"Silah vahsetini durdurun"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Kelly Osbourne's
"Erkek arkadasim sehir disinda"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Paris Hilton
"Evrenin kralicesi"

Unlulerin Ilginc Tisortleri

Christina Aguilera
"Oyun benim gobek adim"

Hiç yorum yok: